Odchudzanie okiem dietetyka

  • Wizyta u dietetyka – jak się do niej przygotować?

    Wizyta u dietetyka – jak się do niej przygotować?

    Zdecydowałeś się na wizytę u dietetyka? Dowiedz się, jak się do niej przygotować.

  • Chcę schudnąć: z których produktów zrezygnować?

    Chcę schudnąć: z których produktów zrezygnować?

    Dieta nie powinna polegać na kilkutygodniowym reżimie, lecz na trwałej zmianie nawyków żywieniowych, które będą najważniejszym elementem nowego, zdrowego stylu życia.

  • Jak uniknąć podjadania?

    Jak uniknąć podjadania?

    Stałe podjadanie prowadzi do spożywania nadmiernej liczby kalorii. To zaś – do nadwagi, a w konsekwencji nawet do otyłości. Z tego powodu warto się zatrzymać na chwilę i zastanowić, dlaczego to robimy.

  • Jak zastąpić bogatokaloryczne przekąski zdrowymi?

    Jak zastąpić bogatokaloryczne przekąski zdrowymi?

    Bogatokaloryczne przekąski często goszczą na naszych stołach. Dlatego gdy postanowimy się odchudzić, warto mieć pod ręką ich ubogokaloryczne zamienniki.

  • Sprawdź, ile kalorii wypijasz w ciągu dnia

    Sprawdź, ile kalorii wypijasz w ciągu dnia

    Często pomimo spożywania prawidłowo skomponowanych posiłków nasza masa ciała „stoi” w miejscu. Nie zdajemy sobie jednak sprawy, że nieświadomie dostarczamy organizmowi mnóstwo kalorii, wypijając napoje o dużej zawartości cukru.

  • Posiłki poza domem – co wybierać?

    Posiłki poza domem – co wybierać?

    Jeśli dbamy o smukłą sylwetkę lub chcemy stracić zbędne kilogramy, przy doborze posiłku poza domem powinniśmy zwrócić uwagę na pewne szczegóły.

  • 22 proste sposoby na zgubienie zbędnych kilogramów

    22 proste sposoby na zgubienie zbędnych kilogramów

    Redukcja masy ciała jest procesem, który wymaga czasu i zaangażowania. Najskuteczniej chudniemy, gdy dieta nie jest dla nas pasmem wyrzeczeń ale sposobem zatroszczenia się o siebie.

  • Jak gubić kilogramy bez diety? 10 prostych wskazówek

    Jak gubić kilogramy bez diety? 10 prostych wskazówek

    Odkryj uroki powolnego jedzenia. To jeden z najlepszych nawyków żywieniowych, sprzyjający zmniejszeniu masy ciała. Dzięki spożywaniu posiłków w powolnym tempie hormony sytości wydzielają się w odpowiednim czasie.

  • Efekt jo-jo

    Efekt jo-jo

    Każda próba niewłaściwego odchudzania skutkuje zmniejszeniem tempa podstawowej przemiany materii. Po wielomiesięcznych ograniczeniach w podaży kalorii organizm przestawia się na „tryb” magazynowania.

  • <a href="http://pediatria.mp.pl/karmieniepiersia/show.html?id=80388">Powrót do figury sprzed ciąży, czyli tempo chudnięcia po porodzie</a>

    Powrót do figury sprzed ciąży, czyli tempo chudnięcia po porodzie

    W okresie karmienia piersią metabolizm ulega przyspieszeniu, a zapotrzebowanie energetyczne zwiększeniu. Tempo chudnięcia po porodzie wpływa zarówno na stan zdrowia mamy, jak i dziecka. Trzeba pamiętać, że okres karmienia piersią nie jest dobrym czasem na odchudzanie.

  • Kilka rad dla osób, które nie potrafią kontrolować tego, ile jedzą

    Kilka rad dla osób, które nie potrafią kontrolować tego, ile jedzą

    Dla wielu odchudzających się osób brak kontroli nad ilością spożywanego pokarmu jest dużym problemem. Czasami może on wynikać z niewiedzy, jak duża powinna być wystarczająca porcja jedzenia. Problemem może być także pozbycie się przyzwyczajeń z dzieciństwa oraz wpojone od dzieciństwa przekonanie, że należy zjeść wszystko, co mamy na talerzu.

  • 8 błędów dietetycznych utrudniających redukcję masy ciała

    8 błędów dietetycznych utrudniających redukcję masy ciała

    Odchudzasz się, stosujesz różne diety, ale cały czas nie widać efektu. Mimo licznych wyrzeczeń kilogramów nie ubywa. Czy zastanawiasz się, jaki może być powód tych niepowodzeń? Podpowiemy Ci, jakie najczęstsze błędy żywieniowe utrudniają spadek masy ciała.

  • Jak szybko schudnąć?

    Jak szybko schudnąć?

    Na czym oprzeć swój jadłospis, aby szybko schudnąć? Ograniczać węglowodany czy tłuszcze? Które produkty przyspieszają metabolizm i zmniejszają odczuwanie głodu?

  • Jak spożycie cukrów wpływa na masę ciała?

    Jak spożycie cukrów wpływa na masę ciała?

    Czy istnieje związek między spożyciem cukrów a masą ciała dzieci i dorosłych?

Centra leczenia otyłości

Zaprenumeruj newsletter

Na podany adres wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Dziękujemy.

Ten adres email jest juz zapisany w naszej bazie, prosimy podać inny adres email.

Na ten adres email wysłaliśmy już wiadomość z linkiem aktywacyjnym, dziękujemy.

Wystąpił błąd, przepraszamy. Prosimy wypełnić formularz ponownie. W razie problemów prosimy o kontakt.

Jeżeli chcesz otrzymywać lokalne informacje zdrowotne podaj kod pocztowy

Nie, dziękuję.

Zadaj pytanie ekspertowi

Nurtuje Cię jakiś problem? Szukasz odpowiedzi na pytania związane z tematyką serwisu? Nasza redakcja czeka na Twoje uwagi i propozycje tematów. Wyślij pytanie, dostaniesz indywidualną odpowiedź eksperta!

Korzystając ze stron oraz aplikacji mobilnych Medycyny Praktycznej, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki oraz zgodnie z polityką Medycyny Praktycznej dotyczącą plików cookies