Szanowni Państwo,

Medycyna Praktyczna wykorzystuje w swoich serwisach pliki cookies i inne pokrewne technologie. Używamy cookies w celu dostosowania naszych serwisów do Państwa potrzeb oraz do celów analitycznych i marketingowych. Korzystamy z cookies własnych oraz innych podmiotów – naszych partnerów biznesowych.

Ustawienia dotyczące cookies mogą Państwo zmienić samodzielnie, modyfikując ustawienia przeglądarki internetowej. Informacje dotyczące zmiany ustawień oraz szczegóły dotyczące wykorzystania wspomnianych technologii zawarte są w naszej Polityce Prywatności.

Korzystając z naszych serwisów bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej wyrażacie Państwo zgodę na stosowanie plików cookies i podobnych technologii, opisanych w Polityce Prywatności.

Państwa zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak może wpłynąć na komfort korzystania z naszych serwisów. Udzieloną zgodę mogą Państwo wycofać w każdej chwili, co jednak pozostanie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego wcześniej na podstawie tej zgody.

Klikając przycisk Potwierdzam, wyrażacie Państwo zgodę na stosowanie wyżej wymienionych technologii oraz potwierdzacie, że ustawienia przeglądarki są zgodne z Państwa preferencjami.

„Pompki” – zginanie ramion w podporze przodem

mgr Andrzej Grzelak
trener/instruktor fitness
„Pompki” – zginanie ramion w podporze przodem

Pozycja wyjściowa

Przyjmij pozycję podporu przodem. Dłonie rozstaw na szerokości barków. Nogi, tułów i szyja powinny być ustawione w jednej linii.

Przebieg ćwiczenia

Ugnij ramiona, zbliżając klatkę piersiową do podłoża, a następnie, prostując ramiona, powróć do pozycji wyjściowej.

Uwagi:

  • Uginając ramiona, wykonuj wdech, prostując – wydech. Unikaj wstrzymywania oddechu.
  • Staraj się cały czas trzymać nogi, tułów i głowę w jednej linii. Nie opuszczaj zbyt nisko bioder.
  • Prostując ramiona, unikaj przeprostu w stawach łokciowych, wstrzymując ruch na ramionach lekko ugiętych.
  • Kobiety oraz osoby początkujące mogą wykonywać wersję łatwiejszą z dodatkowym podparciem na kolanach.

Ćwiczenie angażuje głównie mięśnie piersiowe, trójgłowe i przedni akton mięśni naramiennych.

Dziękujemy trening4you.pl za umożliwienie realizacji nagrań.

Data utworzenia: 08.02.2018
„Pompki” – zginanie ramion w podporze przodemOceń:

Zaprenumeruj newsletter

Na podany adres wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Dziękujemy.

Ten adres email jest juz zapisany w naszej bazie, prosimy podać inny adres email.

Na ten adres email wysłaliśmy już wiadomość z linkiem aktywacyjnym, dziękujemy.

Wystąpił błąd, przepraszamy. Prosimy wypełnić formularz ponownie. W razie problemów prosimy o kontakt.

Jeżeli chcesz otrzymywać lokalne informacje zdrowotne podaj kod pocztowy

Nie, dziękuję.